Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen van schoonmaakbedrijf Cleanwash Groningen.

Moet ik thuis zijn wanneer jullie langskomen?

Zolang de voor- en achterkant van uw woning voor ons bereikbaar is, is het niet nodig om aanwezig te zijn wanneer wij onze werkzaamheden uitvoeren.

Op welke manieren kan ik mijn factuur voldoen?

Wij hanteren twee betalingsmogelijkheden voor de factuur:

– Bankoverschrijving
– Contant

Wanneer u de factuur voldoet via een bankoverschrijving, kunt u het bedrag (inclusief BTW) overboeken naar NL94 KNAB 0257 7398 23 ten name van Cleanwash Groningen.

Vergeet hierbij niet het factuurnummer te vermelden. Deze kunt u vinden op de factuur.

Waar moet ik rekening mee houden wanneer jullie langskomen?

Om onze diensten zo goed mogelijk uit te voeren is het van belang dat de voor- en achterkant van uw woning voor ons bereikbaar is en de ramen van uw woning dicht zijn.

Ik wil graag eenmalig een dienst afnemen, is dat mogelijk?

Ja, het is ook mogelijk om een eenmalige dienst af te nemen. Hier maken wij geen onderscheid tussen.

Wanneer jullie schade veroorzaken tijdens de werkzaamheden, vergoeden jullie dat dan ook?

Uiteraard. Wanneer er door ons toedoen schade wordt veroorzaakt, zijn wij hier goed voor verzekerd. Zoals u van een professioneel bedrijf kan verwachten, zullen wij de situatie op correcte wijze afhandelen. Voor meer informatie hierover verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Mijn ramen zijn erg vies, betaal ik nu extra?

Nee, u betaalt niets extra wanneer uw ramen erg vies zijn.

Ik woon op de vierde verdieping, kunnen jullie mijn ramen alsnog wassen?

Ja, middels ons moderne reinigingssysteem kunnen wij tot en met de vierde verdieping de ramen reinigen.

Afhankelijk van de locatie van de te reinigen oppervlakken stellen we een offerte op. Zeer complexe situaties brengen een andere prijs met zich mee. Neem hiervoor contact met ons op.

Maken jullie ook ramen schoon in mijn woonplaats?

Dat ligt er aan of uw woonplaats binnen ons werkgebied valt. Staat uw plaats er niet bij? Neemt u dan contact met ons op.

Wij zijn inzetbaar in de volgende plaatsen:
– Aduard
– Adorp
– Bedum
– Beijum
– Boerakker
– Eelderwolde
– Enumatil
– Faan
– Foxhol
– Foxwolde
– Garmerwolde
– Grijpskerk
– Grootegast
– Groningen (alle wijken)
– Haren
– Harkstede
– Helpman
– Hoogezand
– Kolham
– Kornhorn
– Leek
– Lewenborg
– Lutjegast
– Matsloot
– Midwolde
– Niehove
– Niekerk
– Nietap
– Noordhorn
– Noordwolde (GR)
– Oldekerk
– Oude Roodehaan
– Roden
– Sappemeer
– Sebalderburen
– Selwerd
– Tolbert
– Visvliet
– Westerbroek
– Zuidwolde
– Zuidhorn

Ik heb geen goede ervaringen met mijn huidige glazenwasser, kan ik bij jullie klant worden?

Dit is zeker mogelijk. Natuurlijk hangt dit af van de afspraken die u heeft gemaakt met uw huidige glazenwasser. Wanneer u wilt dat wij de zorg voor uw ramen overnemen, neemt  dan vooral contact op.

Ik ben een zakelijke klant, maken jullie ook bedrijfspanden schoon?

Ons klantenbestand is zeer divers en bestaat ook uit zakelijke klanten.

Heeft u een bedrijfspand die u graag gereinigd wil zien? Neemt dan contact met ons op.

Kan ik ook bij jullie terecht voor andere diensten dan glasbewassing?

Ja, wij bieden ook andere diensten aan om de zorg voor uw woning over te nemen. Kijkt u hiervoor bij onze diensten of neem contact met ons op.

Ik heb wel eens gehoord dat iedere glazenwasser een eigen wijk heeft, klopt dat?

Nee, dit klopt niet. U bent vrij om uw eigen glazenwasser te kiezen.

Contact de glazenwasser in de regio Groningen

Wij reageren zo snel mogelijk op uw offerte- en contactaanvraag.

9 + 5 =

Blauw Bubbels Vierkant Wit

Laat u verrassen!

Wilt u op de hoogte gehouden worden van nieuwsberichten en verrassende kortingen? Schrijf u dan in en ontvang elk kwartaal de nieuwste informatie van schoonmaakbedrijf Cleanwash Groningen.

U heeft zich succesvol ingeschreven!

Share This