Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen van schoonmaakbedrijf Cleanwash Groningen.

Moet ik thuis zijn wanneer jullie langskomen?

Nee, u hoeft niet thuis te zijn wanneer wij langskomen. Wel is het van belang dat zowel de voor- als achterkant van uw woning voor ons bereikbaar is.

Op welke manieren kan ik mijn factuur voldoen?

Wij hanteren twee betalingsmogelijkheden voor uw factuur:

– Bankoverschrijving
– Contant

Wanneer u betaalt via bankoverschrijving, kunt u het bedrag (inclusief BTW) overmaken op NL33 INGB 0650884752 t.a.v. D.G. van der Woude. Vergeet hierbij niet het factuurnummer te vermelden. Deze kunt u vinden op de factuur.

Waar moet ik rekening mee houden wanneer jullie langskomen?

Om onze diensten zo goed mogelijk uit te voeren is het van belang dat u..
– uw ramen dicht heeft
– de schuur/tuindeur open heeft

Ik wil graag eenmalig een dienst afnemen, is dat mogelijk?

Ja, het is ook mogelijk om een eenmalige dienst af te nemen. Wij maken geen onderscheid tussen een eenmalige of terugkerende afspraak.

Wanneer jullie schade veroorzaken tijdens de werkzaamheden, vergoeden jullie dat dan ook?

Uiteraard. Wanneer er door ons toedoen schade wordt veroorzaakt, zijn wij hier goed voor verzekerd. Zoals u van een professioneel bedrijf kan verwachten, zullen wij de situatie op correcte wijze afhandelen. Voor meer informatie hierover verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Mijn ramen zijn ontzettend smerig, betaal ik nu extra?

Nee, u betaalt niet extra wanneer uw ramen erg vies zijn.

Ik woon op de vierde verdieping, kunnen jullie mijn ramen alsnog wassen?

Ja, middels ons moderne reinigingssysteem kunnen wij tot en met de vierde verdieping de ramen reinigen. Afhankelijk van de locatie van de te reinigen oppervlakken stellen we een offerte op. Zeer complexe situaties brengen een andere prijs met zich mee. Neem hiervoor contact met ons op.

Maken jullie ook ramen schoon in mijn woonplaats?

Dat ligt er aan of uw woonplaats binnen ons werkgebied valt. Staat uw plaats er niet bij? Neemt u dan contact met ons op. Wij zijn inzetbaar in de volgende plaatsen:
– Aduard
– Adorp
– Bedum
– Beijum
– Boerakker
– Eelderwolde
– Enumatil
– Faan
– Foxhol
– Foxwolde
– Garmerwolde
– Grijpskerk
– Grootegast
– Groningen (alle wijken)
– Haren
– Harkstede
– Helpman
– Hoogezand
– Kolham
– Kornhorn
– Leek
– Lewenborg
– Lutjegast
– Matsloot
– Midwolde
– Niehove
– Niekerk
– Nietap
– Noordhorn
– Noordwolde (GR)
– Oldekerk
– Oude Roodehaan
– Roden
– Sappemeer
– Sebalderburen
– Selwerd
– Tolbert
– Visvliet
– Westerbroek
– Zuidwolde
– Zuidhorn

Ik heb geen goede ervaringen met mijn huidige glazenwasser, kan ik bij jullie klant worden?

Dit is zeker mogelijk. Natuurlijk hangt dit af van de afspraken die u heeft gemaakt met uw huidige glazenwasser. Wanneer u wilt dat wij de zorg voor uw ramen overnemen, dan hoeft u alleen maar contact op te nemen.

Ik ben een zakelijke klant, maken jullie ook bedrijfspanden schoon?

Ja, wij maken geen onderscheid tussen particuliere of zakelijke klanten.

Kan ik ook bij jullie terecht voor andere diensten dan glasbewassing?

Ja, wij bieden ook andere diensten aan om de zorg voor uw woning over te nemen. Kijkt u hiervoor bij onze diensten of neem contact met ons op.

Ik heb wel eens gehoord dat iedere glazenwasser een eigen wijk heeft, klopt dat?

Nee, dit klopt niet. U bent vrij om uw eigen glazenwasser te kiezen.

Contact de glazenwasser in de regio Groningen

Wij reageren zo snel mogelijk op uw offerte- en contactaanvraag.

1 + 15 =

Blauw Bubbels Vierkant Wit

Laat u verrassen!

Wilt u op de hoogte gehouden worden van nieuwsberichten en verrassende kortingen? Schrijf u dan in en ontvang elk kwartaal de nieuwste informatie van schoonmaakbedrijf Cleanwash Groningen.

U heeft zich succesvol ingeschreven!

Share This